Vem är Ben?

Hejsan allesammans!

Vi har glömt berätta om Ben, vår rumskamrat. Vi trodde vi skulle få ett drömrum med högt i tak och sängar gjorda av guld där vi tre resenärer skulle få vila för oss själva. Så var det absolut inte. Högt i tak är det, sängarna är svartmålade metallvåningssängar med vass stege, det finns en röd yta på golvet som Goliat lagt alla sina vita kläder på så de fått fläckar. Sen har vi en anhängare, Ben heter han. Goliat och Jon har hälsat på honom, skakade hand och presenterade sig. Jon gissar på att han är från Australien, Goliat har ingen aning. Jag satt på en toalett när de hälsade på Ben så jag har inte hunnit träffa honom. Har ingen aning om hur han ser ut.

Alltid när vi kommer hem på kvällen ligger Ben där och sover. Han ligger i underslafen på dubbelsäng och eftersom jag och Jon paxade den andra sängen så måste Goliat klättra över Ben för att komma upp i sin säng. Han tycker att det är riktigt jobbigt för sängarna är inte av modell 2010, utan knarrar väldigt mycket. När han sen ska lägga sig tillrätta skakar sängen, nästan hela rummet faktiskt. Ben rör sig då lite irriterat för att sen somna sött. När vi sen vaknar har Ben gått. Jag vaknade en dag av att Ben höll på att ta på sig sina kläder. Jag vågade inte riktigt hälsa på honom med mitt väldigt trötta utseende så jag valde att sova räv. Jag hörde hur Ben knöt sina skor och smörjde in sig i lotion, sen gick han ut. Ca 30 minuter senare bankar det på dörren. Vem är det? undrade jag då för mig själv. För att få reda på detta skulle jag vara tvungen att gå upp ur sängen i bara kalsonger och öppna dörren, jag gjorde detta. Utanför stod en kille, ca 20-25 år gammal och frågade stressat efter Ben. Då sa jag såhär: He left the room. Då gick killen, och jag gick och la mig igen.

Jag ska inom en snar framtid försöka ta reda på vem denne Ben är och kommer kanske dela med mig av honom. Beror lite på vad han har att erbjuda.



Hejdå!
Med vänlig hälsning
Freyr

Kommentarer
Postat av: dannek

Vi vill ha bild på ben. En närbild.

2010-10-17 @ 14:05:32
Postat av: Alexandra

Jag vill ha lite "dagens outfit"-bilder. tycker det känns ganska relevant med tanke på att ni inte kommer in på krogen pga. era kläder;)

2010-10-17 @ 16:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0