Competition

Hejsan allesamans.
Vi tänkte köra en liten tävling här på bloggen.

Tävlingen är väldigt simpel och går ut på att ni ska gissa vilket av alternativen nedan som stämmer överens med verkligeheten. Alla med rätt svar är med i utlottningen av ett handskrivet och signerat vykort.



Jon ser såhär besvärad ut för att. . .

Alternativ 1:


... han trodde att han skulle ramla ner från den här klippan och dö.


Alternativ 2:


... han trodde att personerna som hade skrivit det här på vår mur skulle
ta det till "the next level".



Alternativ 3:


... han trodde att den här doktorn skulle bryta av hans skenben.


Alternativ 4:


... han trodde att botox var en bra grej.


Posta er gissning i form av en kommentar tillsammans med erat namn
och adress! Vi vill ha in er ginssning senast tisdagen den 19/10 9.00PM.

Lycka till!

Kommentarer
Postat av: Limp

jag gissar på "fuck off"-bilden, lätt

2010-10-16 @ 11:31:17
Postat av: Pejtar

alt 3!

2010-10-16 @ 13:54:26
Postat av: dannek

1!!

2010-10-16 @ 15:52:18
Postat av: Jakob Jonsson

Jag tror defintivt att det är alternativ 3 och förväntar mig ett stort och fint och välskrivet vykort! Om det inte stämmer, kommer jag bara att skicka in flera svar, för det står inte att man inte får skicka in flera olika svar!

2010-10-17 @ 10:37:12
Postat av: Sime

Aa hej jag heter Simon och jag gissar på det fula som stod på er mur! Vet själv hur det känns att få sånna meddelanden. Sen vet jag att Simon lätt tar åt sig av sånt, eftersom han känner igen de fula orden i texten från film.

2010-10-17 @ 20:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0