Nu är det avgjort!

Tävlingen är avgjord! Kul att se att så många deltog.
När vi faktiskt skriver ett par rader till er tycker jag att man kan anstränga sig och skriva en liten rad tillbaka.  Men nu kommer jag in på fel spår här.

Vi hade två personer som gissade rätt, alternativ 3. Detta gjorde det lätt för oss att lotta. En klassisk slantsingling.
"Abou" för Peter. "Kanga" För Jakob. Anton som har övat upp ett fint flipp i sin tumme fick den stora äran.
Flipp. Fång. Vänd. Abou. Peter vann. Grattis peter! Men du missade att ge adressen. Du får en chans till på dig.

Såhär gick det till hos doktorn.


Först fick jag fylla i ett formulär..


Sen fick jag träffa en doktor. Här tror jag alltså att han ska bryta mitt ben.
Som han klämde och vek.


Ett par välsvarvade ben.


Rådgör med doktorn. Ska vi röntga eller inte? Inte tyckte jag.


Vi konstaterar att allt kommer bli bra igen. Och det gillar vi båda.


Mvh
Oscar Simon Jonasson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0