Musik, sol och bad

Hejhej!

Nu har vi varit här i sydney i en vecka, Mycket trevlig vecka. Lite för trevlig tror jag, Freyr kollade sina konton idag och fick fram ett mycket otrevligt ansiktsuttryck. Han fick fram ett par få ord " Jag börjar nog söka jobb imorgon, annars kan det gå illa". Så ni som trodde att vi skulle komma hem till jul så är det nog inte helt omöjligt.

Onsdagskvällen tillbringade vi i Newtown på en liten bar där jons bror Sebbe hade en spelning med bandet Set sail. Bra band, mycket bra. Men Newtown var en riktigt trött förort förövrigt. När man går på resturang där så ska man ha med sig egen dryck, det glömde vi.

Idag vaknade Jon kl 8,00 och då valde han att gå ut och springa, han har pli på sig själv. Freyr hade också lovat att springa, men han råkade känna efter lite för mycket. Han märkte då att foten krånglade och att den nog inte skulle hålla för en löprunda, så han somnade om. När Jon var klar med duschen hade kl slagit 10,30 och han kastade upp mig och Freyr så åkte vi till coogee och la oss på stranden. Vi tog oss ett dopp i havet också. Efter några timmars solande hade Freyr bränt sitt ena bröst och Jon sin rygg så vi åkte hem.

Nu sitter vi hemma hos sebbe och har ätit lite. Ikväll ska vi bara kolla film, mystorsdag får det bli.

Ha det
MVH Goliat

Kommentarer
Postat av: Matheus markus lukas johannes svensson

N1 golle! n1

2010-10-21 @ 10:55:47
Postat av: miranda

jag sa ju att vi syns till jul! hur går det med engelskan?

2010-10-24 @ 22:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0