Dag 4 på vift!

Heeej på er!

Idag när vi vaknade hade jag sjäv haft en underbar natt tillsammans med mina drömmar. Simon hade också sovit bra, Anton däremot hade haft en usel natt, han somnade vid 5 snåret för vår rumsgranne satt uppe och kollade på tv. (han är för övrigt också ägare till vårt hostel). Anton har ett mycket trasigt ansikte när han vaknar, ojojoj vad han kan se ut...

När jag och anton väl hade kommit upp hur sängen vid ca halv 2 ( då simon hade varit uppe och yrat sen kl 09,30) gick vi mot hamnen och kollade runt lite gick vi ut på en brygga och där ser jag en vilsen fisk som simmar runt, anton ser då ett det hänger en tråd efter fisken som sitter fast i bryggan. han tar tag i tråden och drar upp fisken och kollade stolt på oss, "jag har fått fisk pojkar". han visste inte riktigt vad han skulle göra så han lämnade över jobbet till ett par fiskare, som sedan slängde i fisken.

Efter detta gick vi hem och lagade lite mat, mycket gott. Vi tog bussen ner till operan efter det och anton och simon tvingade mig att ta en bild när jag hoppar utanför operahuset. vi satt en stund och och njöt en stund i solen. Sen åkte vi hem och snackade lite med Ben, grym kille.

Nu är vi hemma hos sebbe och har lagat mat och det jag ser framför mig just nu är två trötta ansikten, så nu är det dags för sängen.

Sov gott
Mvh Goliat


Kommentarer
Postat av: Klara

Ni borde passa på att gå på opera nu, pojkar!

2010-10-18 @ 22:02:34
Postat av: Jakob Jonsson

Jag håller med Klara! Det borde inte heller vara omöjligt att kolla med någon ansvarig på operan om inte ni kan få jobb som scenarbetare, statister eller något sånt. Det vore nåt att berätta för barnbarnen!

2010-10-19 @ 05:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0