Så såg jag hur tjock jag var, så jag gick ner 15kg på en vecka!

Hejsan allesammans.

Som ni tidigare har kunnat läsa så har jag fått jobb. Jag har nu
jobbat två dagar på ett lager där jag stoppar tv-spel med tillhörande
vapen i en låda. Snyggt och prydligt ner i en kartong och så skickas
det iväg till en butik nära dig. Jobbet är väldigt enformigt och ingen
större utmaning. Men att ta sig till jobbet är ett triatlon i det
lilla. Det börjar med en 13 minuter lång bussresa. Därefter väntar 30
minuters tågåkande för att sedan avslutas med en 25 minuters promenad.
Sen packar man spel i 8 timmar. Sen väntar samma resa, fast i omvänd
ordning.



Igår på jobbet blev jag bjuden på mango av en kille som kallade mig
både bro, man, buddy och mate. "sharing is caring" sa han och gav
mig den bästa delen av mangon. "NOW you can Tell everybody that you've
been to australia" la han sedan till.

Så jag gör väl det han uppmanade mig till.
NU har jag äntligen varit i Australien!

Mvh,
Simion

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0