Helgliv kryddat med procent

Hej allesammans!

Ursakta avbrottet, vi lever fortfarande i mobilt hus.

Nu ar jag sadar ensam igen. Jon vaknade tidigt i morse och jag horde honom springa ner for trappan fran overvaningen. Han skrek pa oforstaelig svenska och var jatteglad. Jag fragade varfor och han svarade: "Jag ska till jobbet" och log sitt bredaste leende. Jag slog honom da pa ogat sa han borjade grata och forklarade for honom att det inte ar kul att jobba. Han blev da pa samre humor och gick till bussen med svensen mellan bena. Jag somnade om och kanner mig ratt utvilad idag. En av anledningarna till det kan vara att solen inte skiner idag. Det ar molnigt och har regnat hela natten. Nar man ar i det stadiet som jag ar i nu blir man riktigt glad over att det regnar. Da kan man sova i en bil till langre an nio pa morgonen utan att vakna upp i en sang som ar dyngsur av kroppsvatskor. Det ultimate hade vart om inte sangen hade trillat ihop inatt sa jag haft mer an 50 cm att ligga pa. Men man far vara glad at det lilla.

Jag har hunnit med ca 40 omgangar av mobilspel idag. Sen trottnade jag och gick till ett internetcafe. Stotta pa Hanna pa www och vi bestamde att jag skulle besoka henne idag och stora henne nar hon gor ett engelskaprov. Kanske kommer hinna utnyttja hennes gym ocksa som de har, dra nagra vandor i swimmingpoolen och basta efter det. Ingen av dessa grejer fick vi med i vanen namligen. Da far man vara glad at andras lycka och lara sig hur man gor for att samtidigt dra nytta av det, underbart.

Helgen har var helt suveran. Vi borjade det hela med att leka rovare pa stadens alla krogar och stotte pa nagra av Sebbes vanner. Kom sen hem vid samma tid som vi gick upp i Gatton och vaknade upp svettiga. Dagen efter kom jag och Jon inte pa nagot att gora. Nar allt kandes hopplost och vi brakat lite fick han ett textmeddelande av var svenska van Emma som vi stott pa. Hon skulle traffa sin svenska kompis som jobbar som bartender. Vi hakade givetvis pa och det visade sig att Elin som hon heter var en riktig karaktar. Hon kande till allt som man behover kanna till och kande dessutom varenda person hon gick forbi. Hon slutade heller aldrig prata. Jag och Jon var i chock och vi kom pa oss sjalva med att vi vart helt tysta i ca 40 minuter innan vi ens sa hej till henne. Det var bara haka pa sa att saga nar hon korde sitt race. Jag tror anda vi var ganska bra bihang. Sen discodansade vi och kollade pa en uteliggare som lag och sov pa gatan i skrek i somnen. kom sen hem vid samma tid som vi gick upp i Gatton och vaknade upp svettiga. Denna dag var lordag. Da kom vi pa att var kare van Tommi hade planerat att testa pa kroglivet i stan. Vi kande att vi var ju ocksa tvungna att testa pa det. Sa vi gjorde det. Darefter kom vi hem till Hanna och Tommi och Viktor och Sophie och avslutade festligheterna dar. Kom sen hem vid samma tid som vi gick upp i Gatton och vaknade upp svettiga. Pa sondagen satt vi bara still. Forutom nar vi gick for att ata.

Nu har jag inget mer att saga. Ska ta en liten promenad och forsoka bli av med lite underhudsfett.
Pa aterseende!
Vanlig halsning
Er van och kollega
Freyr

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha! Ni är för sköna! Elins status efter den galna discodansnatten:

"Yesterday....dansa me emma frej o simon ja tror....kul killar...dom kallade mig drottning elin....hahaha....o dom dansade som fan.....hur kul som helst....vill se dom snart!!!!! pusss"



Ses!

2010-11-30 @ 00:51:38
URL: http://helloem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0