Nytt jobb, nya möjligheter.

Hej allesammans.

Jag kom på att jag glömt att berätta om mitt nya jobb. Det nya jobbet är ett lager. Med aningen bättre geografiskt läge. Aningen roligare människor som jobbar där också. En heter Bony. Bony älskar fotboll i allmänhet och svenska vm-laget från -94 i synnerhet. Han har den svenska matchtröjan och en dvd. Jag tycker det är så härligt.

Jag har min egna våning på lagret. Det är inte så mycket till lager, mer som en walking-closet.
Det första jag gör när jag kommer dit är att sätta på fläkten. Det är nödvändigt för att överleva där uppe. Det andra jag gör är att sätta på radion. Jag hoppas alltid att Alexis Jordans stämma ska ljuda "I gotta hurry hurry hurry now, quick quick quick." Det gjorde den idag och då bestämde jag mig för att ta med er på en vända på min våning.


Följ med här!


suporter polosarna, aussie gold t-shirtarna, 4 roadsign t-shirtarna snyggt och prydligt ihopvikta och uppradade efter storlek. snyggt!


Mina hattar. Några är gjorda av kängruskinn. Idag fick jag även in hattar gjorda av krokodilskinn. Det var coolt.


På vänster sida ser ni alla mina fleecetröjor. På högersida kan ni skymta en del av mina uggs.


Har ni nån gång sett såhär många uggs? I vinter är det nötfärgade som gäller. Anton och Oscar tyckte att det såg ut som beslagtagna droger.





Nu känner ni er lite hemma här. Då kanske ni vill se mig in action?
Okej, då kör vi!


Här är min arbetsbänk. Den är lite för låg.


Plocka fram dagens lista för att se vad som ska samlas.


Ett stycke t-shirt.


En fin rosa t-shirt. Tre glittriga koalor är tryckt på den.


Ibland är räckvidden lite för liten. Då får man ta hjälp av stegen.


Man får inte glömma kalsongerna bara för att dom är långt ner.


Sista plagget. Sen börjar scanningen. Det får ni dessvärre inte vara med på.


Det här är min favorit t-shirt. No worries, Inga problem.

Och det är precis vad det är på mitt nya jobb. Inga problem.

Godkväll.
"Simme"


Kommentarer
Postat av: danne k

Ser faktiskt kul ut!

2010-12-16 @ 19:31:54
Postat av: Ottilia

:) Kul Simon, grattis till nya jobbet. Jag vill ha ett par Uggs!

2010-12-16 @ 19:44:24
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Sime

Ja det ser faktiskt riktigt roligt ut! rejäl hjälp du fick av stegen! härligt att du tar tag i problemen som uppstår - och löser dem! du är en så fin människa simon!

2010-12-16 @ 23:05:35
Postat av: Jakob

Vad kostar en sån där hatt gjord av krokodilskinn, i min storlek (xxl tror jag)?

Jakob (Antons pappa)

2010-12-17 @ 09:48:13
Postat av: Simon

Kul att ni tycker det ser kul ut. Det är kul. Vill du ha ett par uggs tillan, får du se till att pynta! Tack för dom värmande orden.

Du Jakob, jag är lite osäker. Men om du kan vänta till på måndag ska du få ett svar.

2010-12-17 @ 10:34:30
URL: http://jonfreyrgoliatpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0