Absolut student

Hej allesammans.
Idag eller rättare sagt i förrgår när anton jobbade gick jag och grabbarna på en liten tur. Oscar som har fått strikta direktiv av sin mamma att bjuda på diabildvisning när han kommer hem ville skapa lite material. Så vi besökte först darling harbour och sedan operan.
En modell och en absolut student framför darling harbour.

Efter den här bilden fick Oscar en strålande idé. "Vi tar en bild på varandra då . . Samtidigt!!"
"Känns inte det lite kinesaktigt? Men visst, det här är din dag Oscar." svarade jag.
Absolut student.

Sen hittade vi en ensam broder. Han hade tagit av sig skorna. Men han satte på sig dom igen när vi kom.


Vi gick vidare och såg lite flickebarn i uniform. Vi såg ungefär lika många höga hus.



Oscar hittade sedan en "fräck" (som han uttryckte det) fontän.
"Den måste jag ju bara gå ner i! Fota mig när jag sitter på den där kulan." sa han.
"Syns mina biceps?!" ropade han.
"njaa" svarade jag.
"Ne men zooma då!"
Sedan styrde vi kosan mot operahuset. På vägen hittade vi ett rätt gött band vid namn Set Sail stog och spelade på gatan. Vi stannade för att lyssna och ge några slantar.
Sen fortsatte vi våran promenad och landade vid operahuset.
Här är en bild http://www.mintur.se/restips/bilder/large/1925_1202741035.jpg
Sen gick vi en trappa ner och satte oss i operabaren.
Absolut student och en modell

Efter det klagade Oscar på att han hade fått solsting. Vi åkte hem.
Sen kom Anton hem och vi gick och spelade fotboll i parken.
Anton hade även med sig en överraskning hem.
Här säger Oscar godnatt.
Hoppas alla har det bra.
Hejdå.
Mvh
SIMON!!!!!!!!!11111

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0